Sommaren är kort

Shit, det är tragiskt det där med att somrarna är korta, kostiga och ja, korta. Vädret är boven i dramat. Det har inte direkt varit hel-fint väder hela sommaren igenom. Det har varit ett par tre veckor med värmebölja och sen resten regn. Regn - vilket trist ord. Jag hade som tur var det fina vädret på två av mina semesterveckor (det tackar vi för). Men nu då? Visserligen jobbar jag, men vädret påverkar mig ändå. Det luktar höst ute och det är råare i luften. Det är inte alls de där svala, ljumna sommarkvällarna som det ska vara i augusti. Nu närmar sig hösten med stora kliv och det jag gillar minst är att det också blir mörkare. Jag är en sucker för ljus och slukar helst vart enda liten ljusglimt jag kommer över, mörker är inte lika aptitretande om man säger så.

Var tog de där sommardagarna vägen?

Edit: Nu sken solen såklart på lunchen vilket är fantastiskt ;)



En av de där kokheta soliga dagarna i juni i en park på Djurgården.

/emma.

Fina kommentarer
Postat av: Elina

haha du e så het på den där bilden ;)

Postat av: Emma

Haha! NOT :P

2008-08-20 @ 13:59:21
URL: http://emmajohanna.webblogg.se/

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback