Svårt att acceptera

Hur mycket jag än vet att jag faktiskt inte borde kolla på lägenheter just nu, så gör jag det i alla fall. Jag har ett sug värre än mitt sockersug (och då är det illa) att ha ett eget litet hem i form av en ljus söt lägenhet. Men jag VET att jag inte ska köpa nåt sånt nu, speciellt inte eftersom jag ska till England! Det är ju inte direkt en "liten" sak att köpa en lägenhet heller den saken är säker... Men trots detta går jag dagligen in på hemnet.se för att "kolla läget". Man kan ju bli galen av mindre. Hur ska jag kunna tygla mig? Hittade såklart en lägenhet som var väldigt söt i mina ögon. Vill ha, vill ha. Men icke. Klickade bort sidan snabbt som attans! Får glädjas åt att Älsklingen får sin lya snart :)



Fint, ack så fint...

/emma.

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback