The mad-hair

Nu har jag fått åtskilliga komplimanger för håret här på jobbet. Alla (nåväl, nästan alla, har inte träffat alla än) har sagt att det är jättefint och att det passar mig. Det är kanske okej ändå? Börjar nästan tro det själv... Syrran sa spontant när hon såg det igår "åhh va gulligt" och mamma kom in och väckte mig och sa att det var gulligt hon med, "va sött". Frågan är nu om jag vill se gullig och söt ut? Aja. Vräkte på med ögon-make imorse för att kompensera det "gulliga" :)

Här kommer lite bättre blider på frillan än de jag tog i går. Håret är alltså klippt i en mer rak page, håret är inte längre fram utan mer "inne" som frisören sa. Ser ut lite som Katie Holmes nya frilla fast utan luggen.







/emma.

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback