Tillbaka till verkligheten

Yes. Nu var man tillbaka till verkligheten (jobbet). Det känns faktiskt bra! Började direkt med fakturor och sånt, högen har faktiskt minskat och jag har lite småpyssel kvar att uträtta! Imorgon ska jag åka till Norrköping och Homeopaten, onsdag och torsdag tar jag också ledigt för att spendera lite tid med min Älskling innan han åker till Vässarö (?) för att vara seglarinstruktör. På fredag blir det lite jobb igen innan vi åker på konferens till Norrköping/Söderköping (igen för min del;) där företaget har ett slott. Ganska skön vecka att mjukstarta med va?

Jag har precis bokat in mig på en intesivkurs i Falun! Nu jävlar ska jag ta det där körkortet! Weho! Det är två veckors övningskörande med två körlektioner per dag (25 lektioner) + halka, jag ska bo en lägenhet med andra (hum) och ja.. Det kommer bli en hel del slötid eftersom jag redan har gjort teoriprovet... Får ladda med massa böcker och komma hem på helgerna! Kanske att nån vill hälsa på i Falun? Inte? Nähe.

Efter jobbet idag ska jag till min Älskling och det kanske blir en lite minikräftskiva med hans road-trip-kompisar (de som var på västkusten i två veckor nu). Gott gott. Kommer  bli en bra dag det här!




/emma.

P.S. Vaktis sa att jag var smal, "va smal du har blivit" - score!

Fina kommentarer
Postat av: Alina

Hej min skrutt! Har du kommit på vad du ska göra med framtiden?? VAd då, vad då, vad då? :)

Puss älskling

2008-08-04 @ 12:05:02
Postat av: Elina

det där lät ju inte helt fel att börja sin vecka efter semestern på :)När åker du till falun då?

Puss

Postat av: Emma

Hej skrutten! Jag kan tyvärr inte skriva något om det här än :P Pussar



Jag åker till Falun v 37-38! Yes yes! :) Puss puss

2008-08-08 @ 09:05:34

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback