Time to cut my hair

Idag efter jobbet ska jag klippa mig igen, det var över tre månader sen sist och mitt hår har verkligen växt som ogräs! Det har ju den förmågan - vilket inte är något att klaga på. Nu tänkte jag därför korta av topparna och få till frisyren igen, det blir svårare att forma till topparna när håret växer ut och blir tyngre, tjockare och sånt. Nu är det alltså dags igen. Älsklingen tyckte inte jag behöver klippa det alls, men för att få till frisyren jag har nu krävs det tyvärr darling :) Kanske att jag klipper till det lite annorlunda, får se vad frisörskan säger :) Alltid kul med lite förändring! I love förändring actually, hoppas det blir bra :) Alltid lika trevligt att pyssla om håret!



/emma.

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback