Vad är det med mig?

Jag är verkligt, riktigt uttråkad nu förtiden. Kan det bero på att jag vet att jag ska iväg i januari? Kommer ihåg när jag skulle flytta till Sthlm igen efter min tid i Strömstad och de sista dagarna på jobbet innan jag skulle åka var outhärdliga. Det var bara såå segt och jag räknade i princip minuterna. Är det så det känns nu? Kul att det bara är typ ett halvår kvar ;)

Idag är det också sista dagen med "sommartid" på jobbet, så mina dagar när jag slutat kl 16.00 är förbi och ersätts utan vidare till kl 16.45. Och de 45 minutrarna känns vill jag lova, det är skillnad på 16.00 och 16.45! Kommer dock fortfarande sluta kl 16.00 varje fredag vilket är bra :)

Whatever. Puss.



/emma.

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback