Vissa personer

Vissa personer från förr som jag ibland kommer i kontakt med har jag en förmåga att störa mig fruktansvärt mycket på. Det kan i och för sig ha att göra med historian bakom och vilken typ av relation man haft, men ändå. Det är grymt tydligt i alla fall och jag börjar koka nästan på en gång. Visserligen är det ganska befogat just med denna personen, men det är jobbigt att lägga (negativ) energi på det. Det är ju bara jag som förlorar på det. Vet att jag var i princip rasande på just denna personen när jag flyttade hem hit till Sthlm efter Strömstad-åren och gick mest omring och var förbannad. Väldigt onödigt kan man tycka, men det var sjukt svårt att stränga bort det. Aja. Nu fick jag det sagt. Ska försöka hålla huvudet kallt... Andas!



/emma.

Fina kommentarer
Postat av: Alina

Är det mig du menar eller? :P

2008-08-28 @ 18:16:43
Postat av: Emma

Hahaha. Öhh.. Det hoppas jag verkligen att du inte tror ;) Mr B så klart. Fattade du inte det? :P Hehe. Vad tycker du om håret då? Puss

Postat av: Alina

Jo, jag anade det. Eller Ms. S (du förstår vem jag men ar va?) Du är snygg som vanligt du! PUSS

2008-08-31 @ 12:16:10
Postat av: Emma

Haha. Mm Ms. S om någon ;) Hehe. Tack snyggning :) Puss puss

2008-08-31 @ 16:33:19
URL: http://emmajohanna.webblogg.se/

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback