Asså seröst

Appropå bilder, när jag kollar på bilder från solsemestrar som varit, känner jag känslan jag kände då. Jag kände mig så jävla snygg! Helt underbar känsla kan jag säga, rekommenderar den starkt! Man blir brun och läcker, ruffsigt strandhår, sådär härligt blank av värmen (tänkte skriva svettig men det är kanske inte sexigt)... På något sätt känner jag mig också smalare, jag äter liksom inte så mycket, förutom när jag är hungrig och vräker i mig, men där emellan låter jag bli godsakerna vilket säkert gör sitt. Jag blir gladare (utvilad), sträcker på mig - visar upp brännan - och smajlar ständigt. Det är jag på semester det! Slår vad om att alla skulle vilja stöta ihop med den bruden! Maju säger jag bara :) See you in Thailand! :)

OBS! Jag är bara din
hjärtat :)



/emmaSnyggo ;)

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback