Första julfesten

Hej och hå. Nu har jag sprungit runt på stan hela dagen, är helt slut, både i fötter och i huvet. Blev ganska sent i går också, vi träffade en kompis till David efter bion (bra film!), så vi var hemma efter ett någon gång... Gäsp! Idag har jag alltså gått på stan, köpt julklappar, har bara ett par kvar nu, till Rasmus, pappa och hans fru. Skönt att vara klar med det nu när jag snart åker till Thailand! Var på apoteket också och köpte solkräm, linsvätska, tryckutjämnandeöronproppar och nåra piller som skyddar magen. Vad med grejer! Efter det träffade jag mamma och lillebror Emil på stan för en fika (vid det laget var jag vrålhungrig! Gick ju bara och väntade på dem för att fika sista två timmarna. Men nu är jag mätt och glad igen :)

Kom precis hem till Davids lägenhet, ska strax göra mig i ordning för kvällens Julfest som hålls i någon lokal på Djurgården. Ska bli himla festligt och kul! :) Köpte ett rött sidenband att ha i midjan på min svarta axelbandslösa klänning. Tjusigt! Håret har jag ingen aning om vad jag ska göra med... Svårt. Men det blir nog bra tillslut det med!

I morgon ska jag och familjen till Uppsala och hälsa på släkten på mammas sida, mormor, moster och kusin. Kommer bli en trevlig dag!

Ha en fin kväll!

/emma.

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback