Guess what!

Jo, serrni, jag klippte mig igår! Det hade man inte kunnat tro va?! Känner mig riktigt impulsiv och spontan med en sådär härlig Hey let's go nuts ! - feeling Kände att min frilla börjat bli lite för lång för sitt eget bästa, att ha rakt klippt hår som man fönar in topparna på funkar inte när det blir lite för långt. Visserligen grät jag en hel dag när jag klippte mig sist för att det var för kort och fel, men det var nog mest pga frisyren som inte "var jag". Nu klippte jag upp det lite istället, det blev en mjukare frisyr som inte är i samma behov av föning och fix. Vilket är jätteskönt! Känns verkligen mer jag också! Lovely. Sov ju hos David igårkväll så bild kommer senare, tills dess får man nöja sig med att jag trivs i min nya frisyr :)



/emma.

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback