Håret

Vill man veta hur mitt hår ser ut nu för tiden kan man ju kika på bilden nedan. Att håret är ganska o-stylish efter två dar måste man ändå hålla med om. Det kommer bättre bilder!



/emma.

Fina kommentarer
Postat av: Anna

Åh vad fin du blev i håret :) Supersnyggt! Så mkt hellre jag vill åka till dig i helgen istället för en nedrans tenta.. Saknar dig!

Postat av: Emma

Tack :) Gillar det 100 ggr bättre denna gången :) Jaaa! Verkligen synd :( Trist med tentan också! Men jag håller tummaran så det kommer gå finemang! :) Saknar dig med vännen <3 Ska vi försöka höras innan jag åker till Brighton i alla fall? Pusssar

2008-12-05 @ 07:26:09
URL: http://emmajohanna.webblogg.se/
Postat av: Lolita

Hej kikade in av en slump bara, välkommen till vår sida om du vill

kristnaromanes.ning.com

Lolita

2009-02-22 @ 14:47:50

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback