Hej där hemma!

Hallå hallå! Tänkte lite snabbt inflika med att vi har det toppen bra här! Klockan är halv sju snart och vi ska äta middag på något okänt ställe en konstnär tipsade oss om (förövrigt vill vi ha hans tavlor!). Antagligen är det riktigt het mat men det är så det ska vara! Hitills har det varit sol och bad, tårna ner i sanden och en hel del nudlar med gott gott! En och annan Singha också för den delen :)  Imorgon blir det mer sol och bad på dan för att vid 14-15 tiden gå till marknaden som hålls mån, ons och söndagar för rejäl shopping (hoppas jag). Weho! Nej nu ska jag slita mig, jag ska ju trots allt inte sitta här när jag är i Thailand!

Puss på er där hemma! Vi har det ljuvligt! Mega puss!

Fina kommentarer
Postat av: Elina

Åh vad avis jag blir nu, jag vill också att min Thailands-resa ska vara här.

Njut på lite åt mig med ;)

Puss sötnos


Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback