Howly macaronie (egen stavning)

Nu har andra koppen kaffe slunkit ner... Illa! Men jag höll faktiskt på att soman och då krävs det ordenligen åtgärder! Minst sagt... Zzz. Ska hem och bädda ner mig i sängen när jag kommer hem! Och bara slöööa! Funderar på att sno mammas Mamma Mia DVD David köpte till henne. Behöver en feel good film! Skulle vilja se den med David men tror inte vi kommer få tid till det... Annars ser jag den gärna en gång till! :) Många gånger om! Mm det är en fin film det!

Juste! Kommer snart äga ett fin fint kamerafodral från Davids jobb! Var och kollade på ett fodral i går på Expert och de var så fasligt tråkiga! Svarta och blää. Jag vill ha ett fint, mönstrat, tjusigt rosa! Så jag slog D en pling och visst - ett fint kamerafodral är snart mitt! :)

Åhh längtar tills jag får gå hem och SLÖA! Kanske ska uppdatera packningen till Thailand också... Sen. Senare. En annan dag.

Puss så länge.



/emma.

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback