I väskan: Thailand

Åh du ljuva värme, snart kommer jag! Kan inte längta mer, tur att tiden går någolunda fort, nu är det ju bara 5 dagar kvar! :) Har som sagt redan börjat packa lite smått men en liten checklista är alltid bra att ha! Kommer antagligen köpa "lite" skit där också, men jag får absolut inte slösa speciellt mycket eftersom jag måste spara (nästan) allt till Brighton!! Vad tror vi om åtminstone 2000SEK?

Så detta kommer förmodligen åka ner i väskan, måste antagligen reducera innehållet lite så jag kan köpa lite grejer där borta också utan att få övervikt. Högtid att tvätta och lägga fram allt jag ska ha med till Brighton också - för ett halvår! Jisses.

[X] Bikini x 3st (en i handbagaget)
[X] Solkräm
[ ] Solhatt
[X] Vita och svarta shorts
[X] Kjolar!
[X] Svala, lätta klänningar
[X] En festlig klänning
[X] Tunikor för softa dagar
[X] Linnen - blommit, vitt, svart, rosa, grönt, lila osv.
[X] T-shirts, vit(a) och en mörkblå
[ ] Undies
[ ] Myggstift (?)
[ ] Solpiller (här ska det caroten boostas!)
[X] Litet reseapotek
[X] En vit kofta
[X] Adapter
[ ] Kamera + laddare
[ ] Mobil + laddare
[ ] Alla krämer, smink och det man behöver!

Det blir nog en hel del i den väskan ser det ut som... Man använder ändå samma grejer på ett ungenfär när man är borta på solsemester, ja inte underkläder då så klart! Men typ linnen och shorts eller kjol är nog basic. Kommer bli sååå skönt! Och sååå varmt! :)


/emma.

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback