Let's do stuff

England närmar sig med stora, stora (känns som allt för stora) steg och det är mycket som ska ses över nu denna veckan. Hann slänga in en tvätt igårkväll som jag hängde i morse så det är i alla fall något. Måste ringa Mrs Gretton också som jag ska bo hos. Scary!! Ska kolla upp lite om bussen jag ska ta från flygplatsen (eller var det Victoria Station?), se vad det kostar och hur ofta den går. Från slutstationen i Brighton ska jag ta taxi till Mrs Gretton. Måste ju meddela Mrs Gretton när jag kommer ungefär. Hoho. (Update: hittar inte buss-fan på internet. Jet Link bus anyone?!)

Har också gjort en ny kategori här på bloggen som heter Emma i Brighton. Har dock inte bestämt mig om jag ska stoppa in allt i den kategorin eller om jag ska fortsätta dela upp inläggen lite beroende på vilken kategori de tillhör?! Ett mindre problem.

Måste ringa SATS snarast och se vad de hittat på, nu har jag tydligen TVÅ aoutogiro som dras varje månad. Onödigt eller vad. Hum hum.

Puss så länge.
/emma.

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback