Luciafirande

Nu har vi nyss haft lite Luciamys här på kontoret, med lussebulle, julmust och glögg! Mums mums. Att vi fick ett litet julbord till lunchen är ju inte helt fel det heller :) Julskinka, prinskorv, köttbullar, REVBENSPJÄLL med ÄPPELMOS (favvon) och massa annat gott.Yummie som man säger. Nu har jag i alla fall fått lite jul innan jag drar till värmen! Underbart.

Snart slutar vi (16) och då blir det stan, ska försöka lämna in min mobil och köpa det sista jag behöver innan resan imorgon! Tjoho. Får väl se om jag får med allt till David, hans present är inte den minsta ;) Vi ska tydligen göra en hel kyckling i ugn med potatis och sås (vuxenpoäng)! Kommer bli en mysig kväll! Men tills dess, sista rycket! Sista dagen nu, bara två kvar sen! Tjoho :)

Ha en fin kväll! Slänger med all säkerthet in ett inlägg imorgon och skriver nåt i stil med "Fuck me, I'm going to Thailand!"

Puss puss å hej så länge

Fina kommentarer
Postat av: Elina

Haha söt du e gullunge :) Hoppas du får en kanonresa till Thailand! Tänker på dig som får njuta redan nu.. Synd att vi inte kom ner samtidigt som det var lite småprat om i början.. Hinner man träffa dig innan du åker till brighton sen?

Puss

Postat av: Emma

Hehe :) Shit, idag åker vi!! Galet. Ja, jag kan ju höra av mig när jag kommer hem, har inte helt bestämt vad som händer och så än, ska jobba och till uppsala vet jag. Men jag hör av mig! Ha en fin jul! Puss

2008-12-13 @ 13:24:14
URL: http://emmajohanna.webblogg.se/

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback