Months, weeks and days

Nu var det ett tag sen jag skrev en veckolista över det jag ska göra. Men nu känns det som om det behövs, med mindre än två veckor kvar tills vi åker till Thailand den 13e har man mycket att få in i schemat!

[X] Måndag: Jobba, träna Aerobics 17.30, ut med vovven.
[X] Tisdag: Jobba, träffa Loijs, Desperate Housewives 21.00
[X] Onsdag: Jobba, Step på SATS Älvsjö 18.00, till David <3, Greys Anatomy 21.00
[X] Torsdag: Jobba, laga mat, planera packning till helgen...
[ ] Fredag: Jobba, Body Pump kl 17.30. Till D, bio på stan!
[ ] Lördag: Sova, träna?, stan (hämta mobil, mammas julklapp) Julfest på D's jobb!
[ ] Söndag: Återhämtning:), träna?, åka till Uppsala, middag med släkten.

Känns inte som om det blev så mycket att hålla reda på ändå... Det suger att jag jobbar till 16.45 varje dag så det blir svårt att hinna med saker efter jobbet. Speciellt om man vill träna, träffa folk, ska gå ut med hunden och lga mat. När ska man då ha tid att åka in till stan för att handla typ julklappar?! Tell me, tell me!



Tänk att stå på en av broarna i Paris i solen och dricka något koffeinhaltigt från Starbucks. Det rockar fett att jag snart åker till Thailand! :D

/emma.

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback