Morrn morrn!

Hua, det var en lååång snooze-ning i morse kan jag lova! Även fast vi kom hem relativt tidigt från Uppsala då mamma skulle med ett tåg till Gbg 17.25 (jag körde från Centralen hem!), höll man igång ganska bra. Det packades upp grejer, man sprang runt, kollade julklapparna man köpt och vad man har kvar att köpa. Jag satt inte ner långa stunder utan höll ständigt på med något tills klockan blev lite för mycket. En god nyhet är i alla fall att jag har packat Thailanväskan till hälften, jag tog fram sommarkläderna igen, prövat dem (pinsamt små redan...) och dumpade dem i min 105 liters-väska. Sen hjälpte lillebror Emil mig att göra en restore på min dator. Vi la över allt jag ville spara till min externa hårddisk och sen raderade vi hela skiten i datorn! Poff! Bara så där! Det tar ju sin lilla tid att "restora" en dator så jag gav upp och gick och la mig, men Emil var uppe ett tag till och pillade med datorn. Den såg ut att må bra i morse, så det blev nog en success! Hurtigbullar är vad vi är! Inte för att jag orkar träna idag, men för att vi gör sånna där jobbiga saker liksom. Nu ska jag bara sy upp mina pyjamasbyxor och laga ett hål i en tröja också... Och göra lite julgodis... Och köpa sista julklappsfixet och tvätta och typ... Allt annat!

Julluchen hos Moster Stina med mormor, kusin Daniel och hans sambo var riktigt mysig, gott med julmat! Förmodligen blir det den enda julmaten vi får i år - snyft! Tror ingen hemma orkar med en storsattsning innan vi åker till Thailand direkt... Bara 5 dagar kvar tills vi åker! Så, lite julmat hit och dit spelar ingen roll om man tänker på vad vi ska få uppleva! Yummie :)

Måste också säga att det är naaajs att crusa till jobbet i mammas bil. Hon är i Gbg som sagt (kommer hem ikväll) så jag har tillåtelse att köra runt hur mycket som helst :) I feel good, na na na naa naaa...



/emma.

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback