Några bilder från Thailand

Eftersom jag inte kan lägga in bilder förns jag kommer hem, eller också det faktum att jag lät kameran ligga orörd mestandels av tiden (konstigt nog). Min bror däremot som lät kameran gå varm stup i ett, i tid och otid, får stå för de flesta av bilderna. Dessa bilder lånar jag av plastsyrran, lite smakbitar bara, resten får jag visa en annan dag!



Vyn från solstolarna, där sanden slutar är det en uppbyggd vägg (svårt att förklara), nedanför är vattnet.



I en av de där "hyddorna" tog jag en helkroppsmassage första dan - lovely!



Vi var på många äventyr. Bland annat paddlade vi på en flod mitt i djungeln. Häftigt.



Vi snorklade på Similan Islands en av världens 10 finaste platser att snorkla el dyka. Fantastiskt fint!



Många solnedgångar blev det, här tar Emil kort på mig med solen som bakgrund...

Det har verkligen varit hur härligt som helst! Ska se till att få massa fina bilder från Emils kamera! Måste måste. Hellst innan jag åker så jag kan visa allt vi varit med om!

/emma.

Fina kommentarer
Postat av: Elina

Oh vilka fina bilder :)


Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback