Nerver

Jag börjar minst sagt bli medveten om att jag snart åker och att det minsann snart är dags! Mest tänker jag nog på England, det är det som är mest nervöst, Thailand kommer bara bli enormt skönt! Tänk att det är dags nu, känns jättelänge sen vi bestämde oss! Hoho. Kommer bli så jäkla skönt! Är väldigt trött nu också så att vila kommer bli plesent!

Inte långt kvar innan jag ska gå hem... Dock ska jag laga mat och gud vet allt. Ska slå in Davids julklapp till i morgon också, vi ska ju ha lilla julafton! Måste även fixa klart lite med packningen och ställa i ordning allt så det är klart på lördag (sover över hos D till lör). Att sy upp mina pyjamasbyxor får kanske vänta...

Later!

/emma.

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback