Tankar som snurrar

Jag är så trött, så trött. Men trots min trötthet igår (hann somna på sängen en sväng innan middagen) kunde jag inte somna! Jag låg bara och tänkte och tänkte, på allt jag måste göra, fick hela tiden tända lampan och skriva ner allt. Under de timmar jag vred och vände på mig utan att kunna somna kom jag fram till detta:

[ ] Sy upp pyjamabyxorna - pronto!
[ ] Smörj in alla mina skinnstövlar - man ska vårda det man älskar!
[ ] Hitta solpillerna som är borta! De är fasen borta!
[ ] Kopiera alla viktiga papper för Brighton och ge till mamma.
[ ] Ring Braheskolan och meddela att jag åker bort - något att tänka på?
[ ] Inpregnera min Mulberry inför England (regnigt där har jag hört!)
[X] Köp ett nytt läppblasam på Life
[ ] Ladda ner massa ny musik och lägg in i iPoden
[X] Be Emil installera allt i datorn igen, antivirus mm så jag kan fixa musiken (se ovan)
[X] Ringa SATS och fråga om betalningen - vad händer?!
[ ] Lägg fram allt jag ska packa till Brighton och packa!
[ ] Laga ett hål i en tröja.
[ ] Osv. Osv. Osv.

Kan man förstå varför jag aldrig somnade? Har så mycket i huvudet just nu alltså! Vissa grejer är ju mer lätt fixade än andra, typ som att sy upp mina pyjamasbyxor kan ju ta en stund, vet inte ens var symaskinen är ju! Ska fråga mamma om den funkar fortfarande (typ en grön uråldrig Husquarna från tidigt 1700-tal - minst).

Idag åker jag till Dave Babe i Älvsjö. Skiter i att träna! Är rebell denna veckan och kommer inte träna nåt! Mohahah. Om jag inte fått magrutor än, vad skulle tre träningstillfällen göra? Ja säg det. Biknin åker på om bara 3 dagar! Sarongen är nog räddningen - en heltäckande sak.

Nej nu ska jag försöka skingra tankarna och fokusera på att det löser sig! (Det gör det alltid).



/emma.

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback