Blandad kompott

Gomorgon! Zzz. Det känns som om jag bara blir tröttare och tröttare! Kommer bli så skönt med Thailand och lugn och ro att du anar inte! Bara två dagar kvar! Var hos Babe igår, kollade på Mamma Mia och åt mat, sen slog vi över från filmen till sesångens sista Greys Anatomy. Kunde ha somnat bums direkt efter Greys, gjorde i princip det också... I morse fick jag kamerafodralet David köpte på sitt jobb, ett ljusrosa fint med vita blommor på :) Kul! Jag har nämligen inget kamerafodral till min kamera och det känns som ett måste när man åker till ett ställe med mycket sand... Har fortfarande ingen strandväska dock! Hum, hum... Det är väl ännu en sån där sak som kommer lösa sig!

Idag har jag min vikarie här, hon och jag ska gå igenom det sista innan jag ger mig av! Hoho jaja - kommer bli härligt, så härligt! Appropå vikarien, (hon ska vara är när jag är i England) jag fick hem papperna på vem jag ska bo hos i England. Någon Mrs Gretton som är housewife och nån assisterande sjuksköterska nån stans två dar i veckan. Hon har ingen man och inga barn. Hur kan man vara housewife då egentligen? Verkar ganska soft. Hon är 51år gammal och gillar att sticka och laga mat. Hon lagar hjärna mat och kan laga mat efter olika dieter.  Jag kommer bo 15 min från skolan och bo i ett rum utan heltäckningsmatta (trägolv och matta), jag kommer få rummet städat och lakanen bytta en gång i veckan. Måste läsa på lite mer när jag kommer hem, kollade bara som hastigast på papperna. Dock ska jag ringa henne innan jag kommer och stämma av lite... Scary!

Nä, back to work!

/emma.

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback