A shoe-thing

A shoe-thing became a feet-ting... Köpte ett par skoletter på Wedins i Fältan igår... Och just nu befinner jag mig, irriterande nog, mitt emellan två storlekar! Jag har varken 38 eller 39! Jag gillar min (föredetta) storlek 38, perfekt kan man tycka. Men nu har någon/något/kosmos börjat jävlas med mig. 38 är alltså för litet, sådär så det blir obekvämt, och 39 är på tok för stort... Skorna jag köpte ja, jag bestämde mig helt enkelt för att jag har 38, men imorse hade fötterna bestämt sig för att jag inte har det. Skit också. Så jag måste lämna tillbaka mina darlings som jag blivit kär i... Men för säkerhets skull ska jag pröva 39 igen. Jag vill ju ha dem!

Så här ser dem ut i den lilla storleken 38... Vill ha, vill ha! Perfekta att ha när man ska ut och slira på fest, varken stövel eller vanliga pumps utan precis lagom.. Vill ha, vill ha!




Edit: Köpte också detta (rosa kofta, vit tee och svarta hårsnoddar från H&M + mina ansikts krämer + lipsyl från Hälsokost):



/emma.

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback