Begär, sug, narkoman

Jag vet inte riktigt med vilket ord jag ska beskriva hur jag känner mig för stunden. Eller vilket ord som beskriver mig bäst... Men jag vill ha kläder. Punkt. Tyvärr är affärernas utbud är kass just nu, så jag blir bara mer och mer frustrerad. Har nu suttit och smidit planer i mina tankar på nätshopping, är redan nu uppe i en större summa slantar... När jag kommer hem ska jag sätta mig med alla kostorderkataloger och klippa ut det jag vill ha! Mixa, matcha och sätta ihop outfits för hand. Ska bli riktigt kul! Känner mig sådär kreativ idag :)

Imorgon ska jag nog besöka min lover
Fältan och titta in på Lindex där jag såg att de kanske fått in ett par pjäser (se bilder) som kan intressera mig! Ska också lämna tillbaka de här skorna som jag köper i olika storlekar då jag varken har 38 eller 39 just nu... Suck. Fina är de, men de passar inte mig :( Kanske att man kan hitta några andra skor att lägga vantarna på? You never know!

image1878image1879

Hoppas de är lika söta (och sitter bra) i verkligheten!

/emma.

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback