Bra smärta

Finns det verkligen någon bra smärta undrar du?! Ja självklart, säger jag. Det finns säkert massa bra smärta där ute i världen, men den positiva smärta jag tänkte skriva om nu är träningsverken! Visst det gör ont som fan (beroende på hur hårt man tränat) men det är på grund av något positvit, som i mitt fall: jag har rört på mig och tränat! Yeey! Därför är det inga sura miner här ute på Lidingö, endast leende grimaser och inre svordomar så fort jag ska resa mig från en stol eller sträcka mig efter typ ett papper...

Imorgon ska jag på ett puls/medel pass på Friskis med mam alltså tre träningspass på raken... Jag kommer inte kunna röra mig på dansgolvet på fredag kväll bara för det ;) Du hörde rätt, imorgon ska jag ut å parta!

image1845

Puss /emma.


Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback