Dagens vräkiga

Mitt HiFi/Hemmabio - whatever har nu packats upp. Min lillebror tog i princip första bästa tåg till Sthlm från Uppsala för att få plocka upp alla sju högtalare, subwoofer (stavas?), reciver och you name it. Numera har jag det vräkigaste ljudet i hela huset och basen går inte av för hackor. Dunka, dunka, dunka. Tur att familjen ska iväg i helgen så jag och mitt värsting-ljud kan regera i huset! Yeah!

image1930



Har inte hunnit hitta bra ställen att placera alla högtalare, funderar på att möblera om och så också för att få det så bra som möjligt.. Skulle vilja ha ett skrivbord någonstans, men som det är nu finns det inget som helst utrymmer för det.. Hum. Nåt tips?

/emma.

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback