Det där så kallade ha-begäret

Jag erkänner i alla fall! Jag vill ha saker och just nu vill jag shoppa - BIG time! Hitta nåt på H&M som tilltalade mig alldeles sådär extra.. En kofta med rosetter! Förvånande? Skulle inte tro det. Ska in till stan efter le work och "göra stan", nästan gränsfall bra att göra det på en fredag när de flesta slutar tidigare och så. Men ännu värre att vara på stan en lördag så lite bra planering har jag i alla fall lyckats åstakomma. Hoppas bara jag hittar de där rosett-koftorna, vet ännu inte vilken färg jag vill ha... Lutar åt den grå. Vad tycker du? Sen skulle inte ett par skor sitta fel, ett par svarta pumps eller nåt sånt klassiskt med heel... Eller ett par hela stövlar utan klack så jag slipper drutta på rumpan när det är halt ute och så att vattnet inte sipprar in när det regnar... Kanske vore smartare att kolla på sånt, men inte alls lika roligt!

Have a great day everyone!

image1805 image1806
Vilken ska jag välja?

/emma.

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback