Du får mig att tro

Det är helt otroligt hur mycket du kan ge med dina värmande ord. Du ger mig hopp och möjligheter. Du säger saker som träffar och får mig att bli lycklig. Du tror på mig och förstår vad jag känner. Du ser mig och det är det inte alla som gör. Det är det som gör dig speciell, jag behöver inte säga vad jag känner - du vet det redan. Det är personer som du som behövs. Och de som har svårt att se det har inget som helst att komma med. Du om någon är värd allt! Du om någon är inte värd det du har fått utstå. Men det vet du. Du har en enorm styrka som alla borde ha. Med din styrka gör du mig stark. Tack för att finns där och för att du får mig att tro. Tro på framtiden och mig själv.

image1824

/emma.

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback