Filmstjärna? Vilken pärs!

Fyy jag kommer aldrig vänja mig att vara filmstjärne-receptionist-of-the-day. Hua mig. När vi har College på jobbet för nya säljare, aspiranterna, har de en liten övning sista dagen. De ska komma in till ett företag där de inte har bokat en tid, gå in till receptionen, prata med receptionisten (jag) och försöka få tag på den inköpsansvarige. Jag ska fråga om de bokat en tid osv, vara lite "svår". Grejen är att det typ är jag som gör grovjobbet i alla fall, att försöka övertyga personen som säljaren ska träffa att vilja träffa säljaren. Haha.. vilken ful mening! Det jag menar är att jag gör grovjobbet och det är inte en dans på rosor inte. Det är ju jag som måste trixa med den "inköpsansvarige"! Blää. Men men, nu var det klart för denna gången och det är ju alltid nåt!

image1895

/emma.

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback