Fy dig

Hur kunde han? Hur kunde han?!? En kollega dumpade några wienerbröd här i recpetionen! HUR. KUNDE. HAN. Jag är alltså svag för wienerbröd. Min kollega (en annan) såg min blick när hon sa vad som låg i påset. "Nej Emma, vi ska inte ha något." Hon sa det som om det stod skrivet över mitt ansikte att jag ville ha de där jäkla wienerbröden. och visst vill jag ha ett. Fastän jag inte "får", jag vill desperat gärna ha ett. Jäkla wienerbröd och dumma kollega.

Nu har min kollega gömt dem... Fast jag vet att de ligger någonstans i rummet bakom mitt... Hum...

/emmaMedDenBristandeKaraktären


Edit: Jag och min kollega delade på ett wienerbröd, vi slog våra kloka huven ihop och kände att vi var värda det ;)

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback