Hur kunde dem?

Jag har glömt att nämna något hemskt! Här om dan fick jag hem ett kort. Och inte vilket kort som helst utan ett bankkort. Först trodde jag det var mamma som besällt ett nytt kort på deras bank. Men icke. Efter att ha läst igenom broschyren fattar jag att det är ett KREDITkort. Jag släpper det som det bränt mig. Vem fan vill få mig att gå mot en säker undergång?? Vem, vem? Detta är det värsta som någonsin kunnat hända mig! Jag, Emma - shoppaholic - med ett kreditkort?! Alla kan lätt räkna ut att det skulle leda till min död. Nu har jag alltså klippt sönder det där jä*la kortet i ca 50 småbitar. Ha! Mig ska de där jäkla plastkorten inte komma åt! Känner mig riktigt stolt att min reaktion över detta kreditkort var skräck och inte happyness. Tänk bara då hur det skulle ha slutat!! OMG. Detta var ett wake-up call om något, så dags att röja i röran!

image1812

/emma.

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback