Hur ska kvällen sluta?

I morse när jag vaknade var min första tanke "ska jag verkligen ut ikväll? Festa och dansa - med min träningsverk?" Och javisst, det ska jag minsann! Visst hade det varit skönt att stanna hemma, röja lite i röran (det var målare i mitt rum igår och målade väggarna -nähä?- så allt står hullerombuller) och bara ta det lugnt. Istället ser min dag/kväll ut såhär:

♥ Jobba (8 - 16.00)
♥ Hem på fem min, iväg och träna (träningsverk is the shit!)
♥ Hem, duscha + snygga till sig, välja kläder...
♥ Äta mat?!
♥ Till stan och festa + dansa hela natten lång!

Hur ska jag hinna allt utan att bli anfådd? Tag också i beaktning att jag har en jävla träningsverk som gör alla mina rörelser mindre flexibla och snabba. Du kan tänka dig hur min dans kommer se ut då! ;)

Fortsättning följer...

image1848

/emma.

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback