I can't stop this feeling

"...deep inside of me..."

Jag kom nyss hem efter en sväng på Fältan och jag tänkte passa på berätta historien om mig och min lover Fältan! Jag och Fältan har haft ett stadigt och passionerat förhållande under en längre tid nu. Sedan jag kom till Sthlm första gången om jag inte missminner mig. Vi ses regelbundet och vi har stort utbyte av varandra, vi har så mycket att ge helt enkelt! Det uppstår aldrig missförstånd och det som kan beskriva känslorna emellan oss är nog vilkorslös kärlek. Fältan blir aldrig sur om jag inte hinner komma någon dag när jag planerat det, han tycker bara det är kul att jag är så social och träffar andra som t ex Gallerian. Han vet att om jag inte hinner komma en dag, kommer jag en annan och kanske t o m flera dagar i rad! Fältan förstår mig och jag känner mig trygg hos honom. Varför byta ut äkta kärlek som verkligen funkar?

Nu undrar du om Fältan hade något att ge även denna gången? Självklart! Fältan gör mig aldrig besviken!

image1825

/emma.

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback