I need help

Du kan inte ana vilka tankebanor jag har just nu. Jo, det kan du nog... Jag vill shoppa mer! Jag fick liksom inte allt jag ville ha igår... Skor t ex? Köpte ju "bara" en kjol, en topp med kort ärm, ett smalt svart skärp, en för stor kjol från Ginatricot (orkade inte pröva) som jag nog ska återlämna och... typ en liten hårspray. Men jag vill ha mer saker!! Sen skulle jag behöva lite annat också, hudvård och sånt. Jo, det är faktiskt skillnad på att behöva och att vilja ha saker. Nu är jag i behov av båda delar... Kruxet är att jag inte har några lämpliga skor för jobbet. Jag tog på mig gummistövlarna till jobbet (det regnade/regnar) och nu stolpar jag omkring i pumps innomhus. Inga av skorna, trots sin charm, passar sig för att "göra stan" i. Det lutar nog åt stövlarna. De är rosa med lila prickar... Har mina vanliga platta stövlar med mig, men dem ska jag lämna in för att klacka om då klacken är nednött till existensminimum. Snacka om i-landsproblem!

image1901

Hoppas jag hittar ett par killer-lovely-shoes idag! Håll tummarna!

/emma.


Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback