I väntan på energin

Lördag, lördag, lördag. Sitter och lyssnar på låtar från Sex and the city, älskar verkligen den serien... I maj har SATC - the movie premiär och det är icke att förglömma...

Har varit riktigt duktig och städat idag, sitter fortfarande i mitt nattlinne och ja... Slöar? Hehe. Men inte så länge till. Vet bara inte riktigt var jag ska börja. Finns massor att pyssla med och ta tag i!

Innan jag tar tag i allt så bjuder jag på en bild ur den kommande SATC filmen... Blir riktigt sugen på att ha ett litet maraton med alla avsnitt, men jag har en känsla av att hela dagen kommer springa iväg och jag kommer då inte få ett endaste dugg gjort!! Får bli en bild istället :)

Ha en mysig lördag!

image1811

/emma.

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback