I'm going out!

Well, i've done my hair, so its time for my face... Håret är crazy daisy lockit och ansiktet ska snart på plats! Jag ska ut! Först en libanesisk restaurang och sen får vi se var kvällen fortsätter! Har till och med målat naglarna kvällen till ära ;)

Efter jag hade lockat mitt hår, kunde jag inte hålla mig från att titta på... Ungefär hundrasjuttioelva avsnitt av Sex and the city. Man kan inte låta bli att älska dem fantastiska tjejerna i den serien! Det är ett underbart sätt att få tiden att gå... I alla fall när man är sugen på lite party! :D

Ha en toppen lördagkväll!

Hälsningar med en bild från SATC och Carrie Bradshaw... The fabulous girl who know how to party! Damn I love her ;)

image1813

/emma.

Fina kommentarer
Postat av: maria

Jättefin bild ! :)

Postat av: Emil

Jag har skrivit i min blogg!! :O hahah puss

2008-02-04 @ 00:23:43
URL: http://www.emilsdesign.se

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback