"I'm so bored that I could die"

Vad har helgen att erbjuda? Ingen aning... Dissade förslaget att åka till Uppsala och vara med på kalas. Inte upplagd liksom... Bättre att vara där när inte halva släkten är det också. Jag skulle eventuellt på fest men nu blev det inte så i alla fall vilket suger. Jag hade ju taggat! Men nehe, upp som en sol ner som en pannkaka. Imorse kände jag mig i och för sig långt ifrån på party-mood. Var trött som fan. Men håret har fått massa beröm så jag är nöjd ändå :) Vad håret nu har med tröttheten att göra?!

Vill heeem. Eller stan var det först ja! Najs. Men hallå! Det måste hända nåt kul.. Vadå? Jag är rastlös och.. och.. singel. Där var det sagt. Tror inte jag gillar att vara singel sådär värst mycket egentligen. Det suger till och med. Måste ändå erkänna att fem dagar i "ensamhet" inte kan jämföra sig med ett år eller nåt åt det hållet. Så jag borde hålla käft och va glad eller nåt. Kanske Sex and the City kan ge mig lite hopp? Nä inte ens det. Fast jag kan ju försöka...

Hittade en gammal kjol i garderoben igår när jag städade i den (kunde inte hitta nåt i den röran så jag var tvungen) och tänkte att den blir perfa till festen på lördag. Svart, ganska kort kjol och med VÄRSTA rosetten framtill. Kan visa bild sen. Addera ett plain vitt (tank?)linne med breda axelband och you're redy to go! Men nehepp. Jag ska typ sitta hemma i en gammal ful pjamas och pilla navelludd (inte för att jag har nåt, men du förstår principen). Gaaaaaaah! Jag blir galen. Sorry, jag menar såklart: jag ÄR galen.

Projekt-shopping kvartår fortfarande och det om något borde höja mitt humör ett snäpp. But you'll never know.

image1808


Låter det som jag behöver en drink? ;)

/emma.



Edit: Titeln till detta inlägg är ett citat ur den bästa serien nånsin: Sex and the City. Kolla på klippet så förstår du att hon är bokstavligt talat är "so bored that she dies".



Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback