Jag älskar att skratta

Idag har jag skrattat tills jag vek mig dubbel. Jag mailade nämligen ut ett mail angående Vår Ruset på jobbet, för att fråga hur många tjejer som är intresserade av att delta och i så fall vilken dag. Vår Ruset gäller bara för tjejer, vilket jag också skrev i mailet och som vanligt fick jag rolig respons från IT/Ekonomiavdelningen. "Jag kan bara den 5e. På tisdagen den 3e fixar jag naglarna och alla onsdagar vaxar jag benen" detta svar fick jag av den väldigt manliga IT-chefen. Behöver jag tillägga att jag skrattade ihjäl mig? Några sekunder senare ploppar "You got mail"-rutan upp igen och då var det vår Eknomiansvarige som skickat en omgjord bild på IT-chefen, med långhårig peruk och läppstift. Behöver jag säga att jag ännu en gång skrattade ihjäl mig? Mina skrattatacker blev inte direkt bättre av att jag kollade på mailet och den roliga bilden igen... Hahaha!

Haha. Ja, inte slutade jag skratta i första taget! Min kollega undrade om jag fått nåt nytt galet mail för att jag skrattade så :) Fasen vilken härlig känsla det är att skratta helt okontrollerat och åt något sånt där meningslöst liksom. Man blir så lycklig :)

Ha en hysteriskt rolig dag!

image1883

/emma.

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback