Jag är så blond!

En knapptryckning och följden blev svettpärlor, rodnad, panikångest, hjärtklappning, springa-omkring-som-en-galning-och-svära-samt-skrika, lägga sig på golvet och spraka med armar och ben. Fy jag är bara så klantig. Okej, det kunde ha varit värre men detta räckte för ett utbrott som kan liknas det jag beskrev ovan. Jag fick ett "mass-mail" av D om en middag ute med samma gäng som sågs för cirkus en månad sen. Det är mest hans kompisar och jag känner ju inte alla så där toppen bra än kan tilläggas. Jag skriver ihop ett glatt litet mail "räkna med mig honey boney" och saker som "vad ska jag sätta på mig?... i-landsproblem!... bristfällig garderob.." och "vet inget om restauranger i Sthlm, de andra vet säkert nåt" bla bla bla. Sen avslutar jag med "Massa kyssar" och klickar på Send To All.

När jag trycker på knappen sker det i som slow motion, jag klickar och inser samtidigt som jag skickar att det faktiskt står "Send To ALL" inte bara det vanliga "Send" utan "Send To All". Precis när jag trycker på knappen förstår jag mitt misstad och skriker (också i slow motion) NeeeeeeEEjjjJJ! Jag har skickat mitt gulligull-mail med TO MUCH information så att säga till 15 pers jag knappt känner! Har träffat många av dem max en gång! Och om jag skrek, gormade, svor, sprang omkring, la mig på golvet, sparkandes och svärandes! Neeeeeeej! Sen raderade jag mailet i hopp om att mitt svar ska försvinna - icke. Jag letar i alla fall fram mailet på något vänster och skriver ett lite fyndigt svar (hoppas jag) Typ: "Hej jag heter Emma och jag har svårigheter att se skillnad på "Send to all" och "send". Haha. Bla bla.. Hoppas ingen tog illa vid sig... bla bla bla.. Nu vet ni att jag tycker klädvalet är ett i-landsproblem, att min garderob är bristfällig och att jag är lost när det gäller restauranger. Har du någon fråga maila, mig eller alla! ;) Tjing pling!"

Jag är för resten av mitt liv bortgjord i D's kretsar. Haha. Fan jag är ju helt slut ;) Kokobengo liksom. Tur att jag inte gick in i detalj om diverse privata saker... Ja du kan ju bara tänka dig!

image1938

Dum blondin, jag?!

/emmaIngaKommentarer

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback