Jag är sådär glad

Det är ljust på mornarna, solen skiner och det ska kanske bli riktigt vårväder nu i veckan enligt en "säker" (blink) källa. Jag vet, man kan inte riktigt lita på vädret just nu. Ena dagen är det snöstorm och lika kallt som på nordpolen och nästa dag lyser solen och fåglarna kvittrar. Helt schizo om du frågar mig. Men inte mig emot om våren börjar nu, jag njuter i fulla drag av att det är ljusare och jag har mer energi nu än när det är mörkt hela dagarna igenom! Sen känner jag mig glad. Glad, glad, glad. Happy, happy, happy. Varför vet jag inte exakt men jag är det. Trots nackspärren (sitter i från lördagens galenskaper på dansgolvet) och min blåa rumpa (när jag trotsade dragningskraften på dansgolvet) och tröttheten idag, som jag iofs fixade med en kopp kaffe. Fast jag har nog en liten aning om var min happyness kommer ifrån. Jo jag vet nog vad som gör mig så där extra glad. :)

Helgen som var, helgen som kommer, en annan helg i Paris...

image1877


Jag känner för att pyssla också. Typ klippa ut kläder ur alla postorderkataloger som ligger på mitt golv och klistra på ett stort papper. Få inspiration och idéer hur jag vill klä mig i vår och i sommar. Älskar sånt. Känner också ett stort behov av att köpa skor...

Ha en fin och glad dag!
/emma.

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback