Jag försökte i alla fall

Igår kväll, innan mina ögonlock blev alltför tunga, gjorde jag en sista satsning att försöka uppdatera "dagens outfit" här på bloggen. Det som fick mig att inte fullfölja detta projekt var att internetet var grymt segt, de la av hela tiden och min bror gick och drog ur sändaren hela tiden för att få det att funka. Vi jobbade alltså inte åt samma håll, så fort det funka för mig funka det inte för honom så han drog ur sändaren osv. Så jag gav upp. Ganska störande när jag för en gångs skull skulle göra något åt detta lilla "problem". Tänkte också visa de tre klänningarna jag fick hem från Ellos igår, två av dem ska jag behålla och en åker tillbaka. Den lila koftan jag också beställde ska jag nog behålla :) Spännande va!?

/emma.


Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback