Jag var nog kille i ett tidigare liv

Jag har drabbats av teknik-noja. Jag köper inte bara dyra tvapparater och mobiler, tjejen har köpt ett hemmabiosystem och DVD också! Herregud. Men det är väl det fonderna ska användas till? Herregud... Jag har sammanlagt lagt 10 000kr på tv och hemmabio + DVD, har dock inte betalt det än... Fakturan för tvn fick jag i går -svälj- När jag kommer hem ska jag sälja mina fonder - snyft. Min lillebror säger att min framtid är säkrad. I alla fall när det gäller elektronik. Jisses. Är detta dumt eller ska jag skita i samvetet och vrida upp volymen på hemmabion istället? Dränka samvetet med mycket bas och höga toner. Ja, jag får nog köra på det! Måste erkänna att jag gillar min prylar, kanske att jag var kille i ett tidigare liv?! Dock får fortfarande skor mig att må himelskt bra! :)

Som min bror säger "framtiden är säkrad". Dessa prylar kommer hålla i en livstid. Hoppas jag. Sony gör ju bra grejer... Undar var jag ska gömma allt? Reciver, bas-grejen (sub-vadå?) samt allt annat + DVD:n då, men den känns som det mindre problemet...

image1873


image1874

/emma.

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback