Kärlek hela veckan

Detta blev automatiskt min officiella kärleksvecka bara för att alla ♥-ns dag snart är här :) Jag är nog ett litet kärleksfreak... För att inte tala om rosa, rosor, rosetter och sånt lull lull! :) Mina strumpor har t ex ett motiv med två giraffer som kramas med några hjärtan idag (jag älskar giraffer - och hjärtan såklart!). Jag har ett hjärta som skärmsläckare på mobilen, det hjärtat mamma skickade till mig förra alla hjärtans dag - så fint! Hjärtat liksom målas med två tunna röda linjer tills det blir ett helt hjärta... Svårt att förklara:) Fint är det i alla fall! Och jag har ställt in så min mobil har temat Love när någon ringer. Ja, jag är lätt skadad. Men på ett bra sätt!

Funderar på att köpa nåt litet till min lilla mamma, mammor är väldigt bra! Söt är hon också! Love you! Och alla andra små söta personer jag håller kär ♥

Ha en lovely dag!

image1854

/emma.

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback