Lönings-måndag!!

Måndagar i all ära, men de är inte så roliga är det väl kommer till kritan. Första dan på en ny lång vecka ungefär. Men just idag är det lönings-måndag! Hur kul är inte det!? Klingar det inte dödsskönt? Äntligen. Lönespecen visade dock att jag var ju sjuk där några dagar efter nyår... Men va fan. Lite ska jag väl ändå få shoppa :) Har sett en kjol på H&M, som jag visserligen tror inte passar min "lilla" rumpa speciellt bra, men jag kan inte riktigt ge upp den innan jag prövat och sen slitit av mig den i ren desperation. Det är nästan höjden av självplågeri, när man vet att klädesplagget kommer passa och man prövar det ändå. Sen vet jag ett par skor som jag tror att jag vill äga, de är nog aningens opraktiska och när ska jag egentligen ha användning för dem? Skulle också behöva ett par mer "praktiska" skor (läs: snygga med klack), får se vad jag hittar! En klänning? Nåra toppar, party och för vardagen? Saken är biff. Hoppas nu jag hittar något som faller mig i smaken så det inte blir som på senaste tiden att butikerna inte har någonting för mig... Det skulle innebära katastrof och massa självömkan i form av choklad.

image1897

/emma.

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback