Min mobil har blivit som jag

Min lilla söta rosa mobil har nu visat stora färdigheter och har gjort sig väl färtjänt av att jag ska avguda den för resten av mitt liv! Min rosa mobil kan BLOGGA! Det är helt otroligt vad de där smarta typerna kan komma på! Nackdelen är väl att den startade upp en blogg på bloggspot.com. Jag vill ju ha den ansluten till denna bloggen! Har du något tips på hur man gör - tell me! Jag och min baby kan göra det mesta tillsammans numera, blogga och chatta på msn (gratis inställning tills jag blir 26 - och det är ååår och daagar kvar tills dess).

Här är i alla fall länken till min mobil-blogg:
http://emmajohannamobilblogg.blogspot.com/

Jag kommer aldrig lämna dig min lover!

image1866

/emma.

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback