Mitt omöjliga lilla rum

När vi ändå är inne på hur alla (inom kort) mina elektronikprylar ska få plats i mitt lilla rum kan jag tillägga att mitt rum är väldigt svårmöblerat! Jag har en 140-säng, ett litet sängbord, en byrå och en hylla. Det jag inte har men vill ha är ett skrivbord och bättre hyll-förvaring. Har väldigt mycket prylar som måste gömmas och förvaras på bästa sätt. En större och mer rymlig byrå hade också varit att rekomendera, men var och hur då? Jag har använt större delen av den vägg- och golvyta jag har! Och nu när jag köpt värsting-hemmabiosystemet med reciver och allt sånt, var fan ska det stå? På golvet? Nej jag behöver verkligen en vettig plan för hur mitt rum ska se ut... Hjälp! En mastodont-hylla ända upp i taket med ett skrivbord inbyggt? Det hade varit nåt de... Men det få ju inte va fult heller! En lägenhet någon?

image1875

/emma.

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback