My feet is back to business

Det pirrar i hela kroppen, det susar i öronen, man kan inte låta bli att skratta och ögonen bara ler. Det är nästan som att vara kär! Mina vänner, jag shoppade igår - igen. Denna gång med verklig framgång än tidigare! Tre par skor, en, kjol, ett par strumpisar (fult ord va?), en kruka (som jag letat läänge efter), en present till mam och säkert mer, senare kom jag hem med andan i halsen. Det var slitit att ta sig fram med enorma shoppingkassar, i affärerna, på tunnelbanan, Lidingö-tåget, men det var/är det värt! Många gånger om. Vilken kick! Inte bara det att jag hitta skor och annat fint. Skorna PASSADE! Visst lite segt i början, men sen när är höga klackar 100% bekväma?! Jag är så himla glad att jag äntligen hittat heels som passar :) Funderar på att lämna tillbaka iaf ett par... Fast man vet ju aldrig! Bilder kommer kanske ikväll?!

Jag har sagt det
förut (<--länk) och jag säger det igen, jag älskar Fältan. Vi är varandras soulmates, utan tvekan. Igår gav Fältan mig mer än någon givit mig på länge. Tre. Jag säger det igen. TRE par skor! Det om något är ett Halleluja-moment, för att citera Kishti. I ♥ you Fältis!

Fältan ♥ Emma = SANT (för att dra till med något fjortisaktigt.)

image1903

/emmaHappyFeet :)

P.S. När jag kom hem snubblade jag över en jäkligt stor kartong (som var placerad precis innanför mig dörr) innehållande mitt nya hemmabiosystem!! Lämade kartongen oöppnad då jag vet att min bror Emil mer än gärna sätter tänderna i den ;)

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback