Nej, nu är det banne mig dags

Jag har hela veckan frossat i onyttigheter. Är som sagt en periodare och just nu är jag inne i "ät massa massa massa onyttiga saker"- perioden. Den perioden suger. Jag tänker hela tiden på att jag borde sluta stoppa små (de kan vara stora också) godisbitar/choklad/kakor (you name it) i munnen, men inte slutar jag för det! Jag blir nästan galen... (läs: Gaaaaaaaaah!!!) Men idag när jag slutar ska jag och mamma på ett svettigt puls-pass och det är ju alltid en början! Imorgonbitti är det gympa kl 8.00 och sen ska jag klämma in lite träning i helgen också hade jag tänkt... Well well.. Det jag menar är att jag måste ändra mina vanor när det gäller godis och sån skit. Damn. Efter helgen kanske?

"Hinner jag ta mig en liten godis innan träningen? Måste ju vara minst en timma innan träning i så fall... Åh! Två minuter! Bäst att springa in i "rummet bakom" och ta sig nåt sött... "

GAAAH!

image1905

/emmaFrosseriVictim

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback