Sorry guys

Det blev ingen utgång igår... Fyllan får vänta till ikväll då det smäller big time! ;) Närå. Men igår efter träningen så var jag inte direkt taggad till tusen och min kompis var inte heller så pigg på att "göra stan". Så jag entrade soffan i pjamas och avnjöt goda räkor till middag med familjen istället :) Ikväll blir det däremot party på bortaplan, vet inte riktigt var jag ska men jag ska i alla fall ta tunnelbanan dit... Ska bli sjuk skoj!

Nu ska Emil och jag surfa elektronikprylar. Tror ärligt att jag har varit kille i ett tidigare liv. Nu är jag inne på att seriöst skaffa en ny fin rosa mobil.. och ett hemmabiosystem. Oj oj, vad ska detta sluta?!

Pusss och ha en mysig lördag!

image1849

/emma.

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback