Spontanitet rocks

Veckan har minst sagt varit intensiv, har inte varit hemma många sekunder efter jobbet, har mest snubblat in genom dörren vid tio-elva tiden och ramlat bums i säng. Igår var inget undantag. Efter jobbet åkte jag tre stationer med Lidingö-tåget till Brevik för att hämta mina skor jag klackat om. Tillbaka med nästa tåg och hem. Väl hemma kokade jag lite tortelinis som avnjöts halvliggandes i soffan med ögonen på Greys Anatomy reprisen. Sen blev det brått! Jag hoppa upp ur soffan, ner för trappan, bytte om, kleta på mer make-up och gled i skorna (mina lovers till stövletter) och satte av till Restaurang Bryggan. Jag kom före Lovisa och hennes buddy så jag beställde kvickt en Cosmopolitan och sörplade i mig den. Sen kom Lovisa med en tjejkompis jag egentligen inte träffat tidigare, men både hon och jag kände det som om vi träffats någon gång. Nyligen också till och med... Mysko. Nu är jag fast besluten att komma på när, var och hur! Att inte komma på en sån sak kan nog driva mig till vansinne och psykisk ohälsa...

Summan av kardemumman var att igår på Bryggan var oerhört trevligt! Drinkar, nåra nävar räkor, småplock, vin, och två tequila shots till mina söta friends (jag vägrade), baileys och mycket snack! Verkligen kul! Blev lite "salongsberusad" om jag ska vara ärlig och på vägen hem till huset ringde jag D, i fyllan och villan du vet :) Min övertalningsförmåga (eller min förmåga att gå rakt på sak?) när jag är berusad är häpnadsväckande bra! Så många kramar och mys blev det. Eftersom han slutatde 24 blev klockan ganska mycket innan han kom... Gäsp. Idag, eller ikväll på Afterworken kommer jag var en mycket trött Emma... Eller knäpp-full på ett halvt glas vin ;) Upp med tuppen (nio?) på lördag för att åka till Söder eller "Medis" som nån sa och luncha med D. I can't wait! ♥


image1937

/emma.

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback